Kliar i shopping fingrarna

Ja nu är det mörkt ute och jag sitter och kollar på The Hills med Emma och myser i mina mjukiskläder och njuter rent utsagt.

Sen så sitter jag här hemma med världens shopping sug det kliar i fingarna även fast jag gjorde en liten shopping runda förra veckan då jag köpte ett par svarta Jeans och en skjorta på H&M och tro mig jag höll verkligen tillbaka gick in i mass butiker och höll i något plagg sen så hängde jag tillbaka den var nästan så med varje plagg förutom dessa två för dem två plaggen ville jag verkligen ha och dem var verkligen snygga.


Men dum som jag är nu ikväll så sitter jag med data går in på shoppingsidor och känner ett sug för att gå ut på stan kolla runt och hitta lite nya schyssta saker till min garderob som skjortor, jeans, koftor och topppar inte så smart av mig att göra så för det skulle inte sitta så fel med en shoppingrunda för min del och nu kan jag ju inte göra det heller för att jag har inte pengar till det samt att jag inte har något jobb heller så har ingen inkomst vilket är sjukt tråkigt. Men får hålla mig så länge och hoppas att kanske vinna en massa pengar på en trisslott eller att jag får ett jobb och en fast inkomst.

Sitter även och tänker på att jag kanske ska sortera min byrå och min garderob med Jeans och tröjor så att det ser lite snyggt ut när man öppnar lådor och garderoben inte som det gör nu iaf. Kan bli en sysselsättning för mig imorgon kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0