Jaha då har man lyckats sova borta hela dagen

Ja det känns iaf som det hur i helskotta lyckades jag sova till klockan ett och om Emma inte hade väckt mig så hade jag kanske sovit ännu längre. Nu har jag verkligen sovit länge och mycket av denna dag har redan gått så himla tråkigt..

Jag började iaf med att gå upp göra två varma mackor och en kopp kamomille Te, och kollade runt lite på nätet sen så sitter jag här nu och gör inte så mycket tänkte snart sätta mig ner och plugga på företags ekonomi provet ska sätta mig och plugga i kanske två timmar sen blir det en paus i en timme och sedan så blir det kanske plugga en timme till så att jag får in så mycket som möjligt i huvudet.

Sen så måste jag göra något annat känner jag för det är ju faktiskt fredag och jag känner mig frisk, tror att det blir att träffa min killkompis Emil som jag inte sett på länge och ta några cider och snacka lite skit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0