Idol och två filmer på G

Nej det blev inte att träffa Emil idag för att Ogge kom på besök från Götet idag så han är inte hemma så mkt och dem skulle ha fest idag och träffas allihopa och jag förstår det, samt att jag kände själv att jag inte orkade att gå ut och sätta mig på krogen och ta några cider så vi har bestämts för att ses nästa vecka istället och då har jag iaf massor av tid då mina kurser slutar och har ingen lektion på tisdag. Så det blir att leta efter ett jobb nu och hoppas det blir ett jobb snart.

Jag och Syrran i vårat toppskick

Nu sitter jag iaf bänkad framför IDOL med Emma och jag måste säga att alla har sjunger otroligt bra har inte sett så mkt av årets Idol men det kommer det att bli ändring på måste ju hitta mina favvisar i programmet, så nu sitter vi här och kollar på Idol och myser med Coca Cola,  nachos med dipp och jordnötts ringar *mums* så  livet är gott ikväll sen så lagade våran kära far en riktigt god Wook så min mage är helt full med en massa godheter.

Efter idol så blir det att kolla på två filmer som vi hyrt nere på Videotown och det blev två tjejfilmer eller en är det iaf det blev Snygg, sexig och singel och Eurotrip som det var länge sen jag såg och det komme ge mig många goda skratt.

Så denna fredag blir med andra ord en lugn och mysig fredag, då jag imorgon ska på middag hos pojkens killkompis och träffa lite andra kompisar så det kommer bli en lyckad lördag kväll med middag och hemmafest vilket jag inte tycker sitter så fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0