I Got a Feeling it's gooing to be a Good day

God förmiddag, idag har man tagit en sovmorgon först så vaknade jag klockan åtta för att jag och hemma skulle gå ner med tvätten samt att lilla Milton skulle ut så  det vara bara att hoppa upp ur sängen och sen  ner i tvättstugan och sätta igång fyra maskiner med tvätt.  När jag kom tillbaka upp så gick jag och la mig igen men det tog kanske en timme innan jag kunde somna om men jag lyckades iaf sen blev jag väckt av Emma och Milton, då det var dags att hämta tvätten.

Så först så åt jag en rätt så stadig frukost med skorpor , 2 mackor och ett glas Oboy det var jättelänge sen jag drack Oboy och mums vad gott det var och efter jag ätit klart så drog jag och Emma ner till tvättstugan och vek all tvätt.

Och efter det så har jag inte hunnit göra så mkt mera faktikst har bara varit vaken i två timmar så kommer hitta på mer saker sen.
Lite planer om vad jag ska göra idag;
  • Duscha(Raka benen etc)
  • Göra en ordenlig rengöring i ansiktet med ansiktsrengöring, samt peeling, ansiktsvatten och dag creme för att få en fin hud
  • Ska städa i min Garderob(Ser för Taskig ut för tillfället)
  • Rensa och fixa lite i Smyckeslådor
  • Rensa och tvätta sminkpenslar
  • Städa mitt rum
  • Kolla på de nyaste avsnitten av The Hills och The City (mina faorit serier)
Nu har jag iaf lite att göra för dagen, har ju även skrivit ett CV som ska skickas till Kusinen måste bara få tag i hans mail adress. Så kommer ha mycket att stå i kanske blir att ta en promenad ikväll vi får se hur jag gör, just nu sitter jag iaf och njuter av en kopp te och Kollar på tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0