Happy Haloween


Ha en sån trevlig Halloween, Vad är era planer för denna skräck dag?

Ja nu har jag varit vaken i typ två timmar, och än så länge har jag inte gott upp från sängen eller ätit frukost som jag känner inte skulle sitta så fel med en frulle faktiskt..
Sen så blir det att köra lite rengöring i ansiktet och en skön lång dusch vilket inte kommer sitta så fel, sen så får vi se vad som blir planerna för ikväll om det går som jag vill så blir det lite vindrickande samt en rolig tjejkväll i äkta halloween stämmning.
'
Jag förra helgen Party Party

Kommentarer
Postat av: elin emanuelsson

jävla vilken pumpa.. Säg inte att du gjort den själv?! Ser galet avancerat ut!!

2009-11-01 @ 22:56:33
URL: http://www.metrobloggen.se/elinemanuelsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0