Fredag kvälls mys med Idol och filmer

Nu så har jag varit på fika med Sara inne på Mariatorget på Fåtöljen som är otroligt mysigt tycker jag vi snackade om en massa roliga saker och hade det allmänt trevligt vilket aldrig är fel..

Sen så har jag varit hemma ett tag nu då det blivit promenader med Milton och sen så blev det Ministrone soppa till lunch sen så har jag faktiskt inte gjort så mkt, kollat på Buffy och Vampyrerna har jag gjort också och Nu kollar man på Ghost Wisperer med en störande syster som gör pruttljud medans hon leker med lilla vovven..

Ikväll blir det bara att vara hemma och ta de lugnt, kolla på Idol och kolla på film med familjen sen så ska pappa göra iordning ett par goda mackor till oss som jag säkerligen kan tänka mig kommer vara jättegoda.

Imorgon ska jag träffa Sofie och Louisa och får se vilka äventyr vi ska hitta på det blir alltid något bus när man är med dem två.

Bästa trion ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0