Första uppdateringen på två dagar

Ja som sagt har jag ju inte updaterat på några dagar, men det är för att jag har haft full rulle och folk runt omkring hela tiden. I lördags så åkte jag till älsklingen då  vi åkte direkt till Systemet sen så blev det till Stinsen och shoppa lite för mig blev det två linnen och två halsband jag kommer dock inte lägga upp bilder nu jag gör det imorgon.

Sen så lagade vi mat och så spelade killarna lite tv spel sen så vid 6 tiden började vi förfesta och vi var ett par stycken och det var otroligt roligt tycker jag och mkt snack och skratt efter det så bar det av till RQU där vi mötte upp ett fler tal vänner tror att vi var cirka 30 personer där inne och hade en riktig PARTYTIME blev lite biljard spelande och lite för mycket drickande kanske...

Louisa och jag i lördags så heta

På söndagen ja då vaknade jag med en rätt så jobbig baksmälla och trötta ögon,  sen var det ju även dags att vrida tillbaka klockan sen så köpte jag en sallad från Rosa Bella la mig i soffan hemma hos älsklingen så där satt jag, älsklingen och Bosse o käkade bakis mat samt kolla på How I met your mother vilket är så bra har  sett lite av säsong 5 också inte så illa. Sen så blev det dags att åka till Marcus mamma runt fem tiden på en födelsedags middag som var riktigt god och mysigt var det en riktigt trevlig söndags kväll.

Sen när jag och älsklingen kom hem så kollade vi på Paranomal Activaty och jag kan bara säga att jag blev otroligt rädd och jag blir inte lätt rädd för skräckfilmer så denna film är riktigt läskig och jag klarade inte av att kolla på hela filmen utan att ha en lampa tänd plus denna film skulle jag nog inte våga se på BIO.


Men i andra ord för att sumera min helg så har den varit toppen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0