En kväll med film, choklad och trokad frukt

Ja nu sitter jag här precis kommit in från en promenad med Milton då vi sprang lite och lekte bland löven det har blivit en sådan fart i han nu tycker jag och det är så otroligt roligt tycker jag.

Ikväll blir det att kolla lite på olika filmer på tv:n  och just nu gluttar jag på Färjan 3 tycker dock inte att det är så bra  men de är sådan roliga killar med detta avsnitt dem gillar mumin trollen hehehe..


En glad Joanna i sommras på Ljugarn, vill bara säga att jag saknar er alla ifrån Strand Cafet vi var ett sådant härligt gäng och kommer aldrig glömma er eller villa villekullan =)


Men som sagt ikväll blir det jag en mysig filt och mörk choklad och torkad frukt som blir en ersättning  för godis, jag är en riktig gotte gris så får dra ner lite på allt sött känner jag. Men denna kväll blir en lugn kväll ikväll sen så kör jag hårt imorgon då jag, älsklingen och några av våra kompisar ska köra en utgång för att fira älsklingen som fyller 24 år imorgon.

NI får ha en sån trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0