The Hills Tjejerna dem är inte dåliga på mode dem


Den här bilder på Audrina är precis den
frisyren som jag vill ha den är riktigt schssyt
tycker jag. Även fast det är lite sommar firsyer så bryr jag mig inte
jag älskar det iaf..

Lauren Bosworth tycker jag har en otroligt klassisk stil och den är väldigt modern, samt hennes smikning på bild ett är riktigt fint och sen tycker jag att hennes klädesstil är lite chasual med skjorta och jeans satt upp håret i något snyggt och enkelt samt en naturlig sminkning och det passar henne så bra med hennes blåa ögon.


Lauren Conard, hennes garderob är verkligen något som jag skulle vilja ha, det känns som att det var hon som gjorde så att hårbandet kom tillbaka samt sen dem två flätorna och snurrarna på sidorna som på bild Nr2 och det är otroligt schysst. Nu är hon ju dock inte kvar i The Hills men hon har gjort en klädes linje samt skrivit en bok och det är inte så dåligt för en 23årig tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0