Dags för fredagsmys

Idag så gick Jag upp vid sju kanske fick i mig 6 timmars sömn känns det som, så är lite seg idag. Började iaf dagen med en liten promenad med Milton sen så blev det att gå in igen och leka lite sen blev det dag för frukost för både mig och Mille och jag ville gärna dricka en kopp kaffe med mjölk i men när jag kollade på mjölken så hade den gått ut för tre dagar inte så fräscht så slängde den, så drack svart kaffe eller jag rättare sagt försökte göra det men det gick inte så bra så gjorde en kopp te istället och det passar ju bättre till skorpor tycker jag iaf..

Bus på gång, hår verkar vara roligt att leka med Mille


Sen så har jag hunnit med att ta en promenad på egen hand mot Aspudden för att köpa torrfoder till Milton då det inte säljs i vanliga mat affärer så gick till en Djuraffär och köpte även ett nytt halsband till Milton som han inte fastnar i det är riktigt läckert  det är svart med nitar på som passade honom perfekt tyckte jag och Emma med tydligen när jag kom hem med det...

Var en mysig promenad vet inte varför jag ser så besvärad ut

Sen så har jag även fått Spotify nu äntligen så jag är jätteglad kan spela så mkt musik, vet att jag verkligen är sent ute med det men ändå bättre sen än aldrig så nu har jag det  och är överlycklig, hahah. Nej nu ska jag se vad jag ska hitta på kanske städa i lådorna så att jag får det gjort är ju ingen dålig idé precis då jag inte har så mkt planerat för tillfället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0