Brevis ipisa vita est sed malis fit longior

Idag har jag inte gjort så mkt, känns inte som jag lyft ett finger om jag ska vara helt ärlig faktiskt , men jag började dagen med att gå upp vid åtta imorse, fast då var det inte mitt mobil larm som ringde då min mobil lång på tork pga av att jag igår kväll råkade spilla ett glas vatten över den, seriöst hur klantigt kan jag vara. Sen så blev det att promenara ut med Mitlon sen så blev det att äta frukost som blev en stor kopp te samt fyra mackor med ost och skinka och ja jag var hungrig som ett djur vet inte riktigt hur jag kunde vara så hungrig..

Sen så har tog jag en tupplur runt tolv tiden blev trött efter att gå upp vid åtta tiden och lekt runt med Milton och kollat lite på tv. Sen så har jag även läst lite olika bloggar, ska tipsa om lite olika bloggar sedan som jag brukar läsa..

Sminkfri dag samt slappa kläder! LOVE IT

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt igen då jag va nere och handlade nyss till middagen som vi ska äta det blir panerad fisk med kall dill sås samt ris kan bara säga att jag är frymt hungrig  då jag inte ätit något på hela dagen så hoppas det blir mat snart..

Sen så har jag tänkt på att jag äter en massa godis hela tiden och så kollade genom  en tidning och då såga jag vad man kan ersätta  allt med och då var det att ersätta godis med torkad frukt och mörk choklad så det har jag köpte, sen kommer  det bli att äta nyttigare nu ska jag sätta igång och bli hälsosam och kanske blir det att börja träna också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0