7 Oktober

Ja och så var vi inne på nästa vecka av höst, och det börjar bli kallare och kallare så jag klär mig i min stora halsduk och min nya sköna höstjacka..

Idag har jag inte gjort så mkt förutom att gå upp vid halv tio tiden gick in och lekte lite med Milton som är här hos oss nu och det går så otroligt bra han springer runt och busar och har sig, han är verkligen nyfiken och det är intressant med alla dofter runt om i huset. Sen så åt jag även lite frukost och gick ut med lille Milton det blev en liten kiss och inget mer ,sen så gjorde jag mig iordning inför att åka till skolan och ha avslutning av min lektion, som var helt okej men var bara där i kanske en halvtimme sen gick jag.

När jag kom hem så blev det att äta en god Lunch som bestod utav kyckling tacos mumsfillibabba säger jag bara otroligt gott och nu sitter jag här med mamma i Emmas rum och med lille Milton som ligger och sover han är så otroligt söt den lilla pöjken..

Senare idag så kommer våran kära kusin hit och tar en fika det ska bli otroligt roligt har inte setts på några veckor så det ska bli kul att träffa henne tycker jag.


Hoppas ni haft en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0