281009 Morgonpigg Joanna

Idag så gick jag upp vid åtta tog på mig mina mjukis kläder även kallade slapp kläder och gick ut med Milton och det blev en liten kissrunda och bus lite spring fram och tillbaka, när vi kom in så gjorde jag iordning Te och rostade mackor sen så blev det frukost för Lille Mille också..


Sen så har jag kollat runt lite på datan och kollat på lite kort bland annat..
Nu så sitter jag här och kollar på våra bästa år, så roligt har jag det. Sen får vi se vad som händer mer idag och vad mer som dagen har i tanke för mig.

Kanske ska jag fixa bland sminket och städa lite mer i rummet , då är jag iaf sysselsatt ett tag :)

Louisa, jag och Sofie . Den underbara trion dessa två vänner betyder otroligt mycket för mig och det kommer dem alltid att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0