261009

Go kväll Go kväll!

Nu är jag hemma igen eller det har jag i och för sig varit sedan imorse åkte hem ifrån pojkvännen vid åtta då han åkte till jobbet och jag har ingen nyckel dit så jag valde att åka hem och hemma så mötte man en trött Emma och en glad Milton och en Nyvaken mamma och själv kom jag in rätt så trött jag också då jag inte sovit så bra inatt men men vad gör det jag tar en liten sovmorgon i morgon istället.

Idag så har jag städat lite igen får sånna ryck ibland att jag måste städa i  mina lådor dock så städade jag där det behövdes då jag rivit bland mina tröjor i två lådor så allt låg lite hur som helst sen skulle all ren tvätt i också så nu har jag fulla lådor med kläder måste slänga lite känns det som..


En glad Joanna


Nu sitter jag iaf här med mina kära dator, äter torkade Aprikoser med mörk choklad och det är så otroligt gott sen har jag stoppat i mig lite nötter också.  Ni som har tv400 så vill jag bara säga att dem kör skräck vecka nu till Haloween och det är ju inte så fel..

Vad har jag mer gjort idag då, jo jag har lagat mat till mig och Emma, varit ute och busat runt med Milton och kollat runt på olika bloggar och snackat med syster yster.

Nej nu tror jag att jag ska krypa ner under täcket för jag är så otroligt trött och kommer somna snart känns det som. God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0