221009

Igår så blev det ingen bloggande känns det som men jag hade fullt upp med att stryka tvätt och ta hand om lille Milton, och stryka gjorde jag i ungefär tre timmar och så det var inte lite tvätt med andra ord sen så fixade jag även lite i mitt rum och höll på och fixade lite med olika saker var på ett sådan städ och fix humör igår.

Men det blir att göra mkt då jag är hemma om dagarna och inte går i skolan längre, måste ju hålla mig sysselsatt och det är aldrig fel att köra en liten städning i sitt rum gillar när det är fint och rent.


Sen så kom ju älsklingen hit igår och sov över och fick se Milton för första gången och han smälte direkt kan jag säga som alla andra gör när dem ser våran lilla valp som snart blir tre månader vad fort det har gott tycker jag.
Sen så kollade vi återigen på Robert Gustavssons film det ä kanon som är så himla rolig man skrattar konstant i två timmar sen så blev det att se Inlåst vilket jag tycker är ett av det bästa programent som sändts på länge.

Sen så blev det att sova någonstans runt tolv tiden, skulle varit bättre och gått i säng tidigare då jag skulle gå upp vid sju idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0