211009

God eftermiddag , idag så fick jag lite sovmorgon vaknade runt tio vilket jag tyckte var oerhört skönt blev dock väckt i morse av att lille Milton bet mig i läppen den lilla busen han är så pigg nu och vaken mycket mer än förut..

Iaf så gick jag upp vid tio och åt frukost sen så har jag pratat lite med mami, papi och syrran om lite olika saker ich det är alltid lika mysigt när familjen är samlad och snackar om lite olika saker..

Idag så har jag ännu inte hunnit göra så mkt, förutom att bytt om från Pyamas till ett par Jeans och en kortärmad Skjorta tror att jag har blivit riktigt hooked på skjotor men det är ju så otroligt snyggt tycker jag. Snart blir det iaf att stryka tvätten från igår sen tänkte jag städa lite i mina lådor det som jag inte hann igår kan jag ju göra idag.

Sen får vi se mer vad dagen har att erbjuda, älsklingen kommer iaf hit efter han har varit hos Thompa och klippt sig och då får vi se vad vi hittar på..

Kommentarer
Postat av: lina

tack du :) ja det känns asbra att ha genomgått världens längsta promenad typ :) träningsvärken är ett faktum. Allt bra med dig annars? händer det något spännande i stockholm?

godnatt på dig!

2009-10-22 @ 23:14:16
URL: http://jagochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0