151009

Idag så ringde alarmet klockan åtta och då var det bara upp och hoppa och ut på en liten promenad med Milton sedan så blev det frukost för oss båda och fick sällskap av mamma och snackade lite med henne.

Sen så busade jag och Milton ett tag, sen så vaknade syrran upp och då gjorde jag henne sällskap, sen så ringde Sofie och frågade om vi skulle ses  och varför inte, då jag inte har något planerat något på dagen så vi satt här och snackade lite skit och kollade på Kenny Starfighter filmen som jag inte har sett på förssen nu och Ja, jag tyckte den var riktigt rolig vid olika tillfällen..


Jag och Sofie på studenten

Nu har Sofie åkt och jag sitter och kollar Tyra Banks Show, tror  snart att det blir att äta lite mat känner mig rätt så hungrig sen så vet jag inte vad jag ska hitta på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0