When the darkness take over

Hejsan, idag har jag inte gjort mkt för denna värld. Måste skärpa till mig och ta tummen ur censur och gå utanför dörren och ta mig en promenad imorgon och det är ett löfte från mig..

Ja vad har jag annars hunnit med då, jo jag har varit nere på ICA handlat lite saker till våran middag som vi åt sen så har jag diskat sen har jag samt lagat maten till mig, mami och Emma det blev en fläsk filé gryta med bulgur och det smakade perfekt som den brukar göra om det är något jag tycker om att laga så är det grytor..

Sen så kom mamma in med lite gåvor till mig från YSL, det blev en Mascara som jag inte haft förut och som har mascaraborsten som jag tycker om sen så fick jag också en Peeling gele med, så måste säga TACK mami vad snäll du är..

Ikväll så kommer jag,Emma och Mamma att köra en film kväll med Johan Falk filmer mami har hyrt två stycken har aldrig sett dem förut så vi får se vad domen blir för dessa filmer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0