Vilken lång dag de varit

Gud denna dag har varit så otroligt lång känns det som, kanske är detr för att jag vaknade upp vid åtta tiden idag och hålly sig vaken sedan dess, sov nog iaf 7timmar inatt  fast rätt dåligt vaknade upp ett antal gånger samt att jag inte kunde somna om..


Idag så har jag lagat mat igen det blev tortellini med kantareller och berchamellsås vilket var riktigt gott och lyckat sen så har jag tagit det för mesta dels lugnt idag, har även köpt senaset Nu tidningen skvaller sitter aldrig fel.
Ikväll så ska jag kolla på en film som gett mig goda skratt för länge sen nämligen Länge leve Dracula död men lycklig som går på tv4 guld vid 19.25
'



Tack Sofie min kära vän som gjorde min Header gillar den verkligen. Tack så mkt för hjälpen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0