Vad har jag gjort en måndag som denna då?

Idag så har jag inte gjort så mycket förutom att städa runt lite i mitt rum,  sen så gick jag ner  till ICA och handla  lite till min och Emmas lunch/middag då det blev lövbiff i sås med fulkorns pasta till och sen så har jag diskat och donat..

Sen har jag även skrivit på min CV com jag tycker är helt okej, men skulle kunna bli bättre tror jag iaf ska be mamma läsa den när hon kommer hem, nu sitter jag iaf och kollar på Buffy och Vampyrerna på tv400 dem har dubbelavsnitt.. Snart så tror jag även att jag ska hoppa in i duschen och tvätta håret som är i behov av en tvätt  men det blir nog efter att jag och Emma har druckit te och äta Lusse bullar som jag köpt på ICA.



Emma, Jossan, jag och Kalle i fredags i väntan på våran tunnelbana in till stan för en utgång
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0