Trevlig Första advent med glögg och saffranslängd

Hejsan eller rättare sagt God Natt för jag tänkte faktiskt gå och lägga mig tror jag, känner mig rätt så trött faktiskt och skulle vara skönt för att en gångs skull lägga sig i god tid.

Ja min första advent har varit riktigt mysig, det blev först en familje middag och efter det så blev det att kolla på Playa del Sol och Parlamentet och det var riktigt roliga avsnitt, sen så var det filmdags med familjen och glögg drickande med Saffranslängg och pepparkakor och det var så otroligt gott. Dock så blev det bara en halv film för mig då jag ville se på Paradise Hotel, jag har ju redan sett mitt stora feta grekiska bröllop som man har sett ett x antal gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0