Times stands still you get into my head


Favoritgodis: Lakrits, choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Korvstroganoff(falukorv), pölsa eller stekt lax
Kläder just nu: Skjorta och mjukisyxor. Inte så snyggt
Musik just nu: Rihanna- Russian Rolette
Sommarplaner: Utomlandsresa och Gotland
Saft eller alkohol: Både och..
Hur många kuddar sover du med: 4st
Favoritväder: Soligt
Morgon- eller nattmänniska: Jag är absolut en nattmänniska
Sparare eller slösare: En riktigt slösare
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja jag är tillsammans med han nu, han är min första kärlek.
Tror du på mirakel: Absolut
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2St
Bio eller promenad: En bio och en promenad
Stjärntecken? Skytt
Rädd för insekter? Ja SPINDLAR, äcklar mig så otroligt mycket
Största svaghet: Mitt heta temparment
Det här är jag bra på: Dansa, Diskutera och hålla ordning och reda runt omkring mig
Chips, morötter eller godis? Godis, men allt är gott
Pizza eller hamburgare? Hambrugare, är inte så förtjust i pizza
Skriver du dagbok? Ja ibland så gör jag faktiskt det, allt kommer inte upp på bloggen
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har redan en tatuering, men en till kommer om inte fler, inga pirceringar förutom i öronen
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Är du rädd för blod? Nja inte rikigt, tycker inte om att se blod men skulle inte kunna säga rädd
Saltar du på maten? NJa inte ofta faktiskt , smaka först salta sen beror helt på
Gillar du att sjunga? Heheh, till och från. När man pysslar med saker,står i duschen eller ute på krogen
Anser du att du är stark? Ja absolut det tycker jag
Brukar du sola? Ja sola när det är sommar, ibland sola solarium under vintern annars brun utan sol-
Vad gör du om du får hicka? Ja håller andan och dricker mycket vatten. Sen försöker min syster ofta skrämma mig..
Kaffe, te eller inget? Helst te, men nu blev jag faktiskt sugen på en kopp Kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0