Then I see your Face drop

Hejsan!
Ja nu har jag varit vaken i typ en och en halv timme och på den tiden har jag ätit frukost med mamma och pappa vilket aldrig är fel sitta och snick snacka lite med dem innan dem åker iväg och jobbar dock inte mamma då hon är sjuk idag*stackaren*..

Sen har jag läst det 15 bloggar som jag brukar läsa dagligen jag tror att det är 15st iaf har inte så stor koll, men ska lägga upp en blogg lista över dem bloggar som jag gillar, sen så har  jag sprungit runt i lägenheten och lekt med Milton..



Känner att jag är för mkt hemma just nu ska söka ett jobba har jag tänkt mig då jag inte jobbat sen i sommras men måste bara skriva ett bra CV och sen skicka till olika arbetsplatser och hoppas på det bästa, jag håller iaf tummarna för mig själv att jag ska ha ett jobb med en fast inkomst innan år 2010 börjar..

Och nu sitter jag här vid datan och dricker en kopp te, och snart blir det att hoppa in i duschen samt tvätta håret sen tror jag att det blir att kanske göra ett litet spa med massa krämer rengöring och peeling kommer ju känna mig som en ny människa iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0