Take a breath and come yourself

Ja nu är jag iaf uppe, gick upp vid åtta idag och dagen började med en promenad med Milton sen så har jag kollat på ett avsnitt från How I met your mother som jag sett några gånger tidigare..

Nu sitter jag i min säng njuter av en kopp te och kollar på Animal Rescue vilket är otroligt bra tycker jag sen så leker jag lite med Milton.. NU tror jag iaf att jag kanske ska göra iordning lite frukost till mig för Milton har redan fått sin frukost men han ville hellere leka så då får han göra det.. Sen så väntar jag på ett roligt och intressant samtal från Sofie också alltid lika kul och få kunna prata ut sig=)

Sen blir det att hoppa in i duschen och tvätta ur hårinpackningen och etc, sen ska jag kanske ta en liten promenad det är ju aldrig fel..

God Morgon på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0