Sweet Sweet Sunday

Ja idag har jag tagit lite av en sovmorgon vaknade runt elva tiden men har ännu inte stoppat i mig frukost vilket jag kanske borde göra då min mage kurrar lite till och från det enda jag har fixat fram är en stor kopp te, Lusse te för att var exakt men det är så sjukt gott visste inte att mamma hade köpt det men blev otroligt glad när jag fann det igår..

Igår så var ju som sagt våran kusin här vi firade hennes födelsedag och det blev att  äta en god middag med potatis gratäng med en pepparbiff och rödvinsås och det var verkligen otroligt gott sen så satt vi och snackade lite om allt möjligt i väntan på Kaffe sen så bestämde vi oss för att spela Vilda Affärer vilket är sjukt roligt har spelat det 3 gånger denna vecka och vunnit två gånger utav dem. men det slutade med iaf att vi hade spelat i över två timmar tror jag  så valde vi att sluta och kolla på film istället och det blev min bästa väns flickvän en otroligt bra film, sen så åkte min kusin hem till Solna och jag somnade nästan direkt efter jag lagt mig var så himla trött..

Idag har jag inget mer bestämt, ska försöka göra lite saker med attt städa i mitt rum det ligger massa kläder överallt och vill ha det rent och fint för då mår jag bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0