Slutet på ännu en vecka

Nu sitter jag inne i mitt rum och kollar på Bridget Jones på trean och bara tar det lugnt, känns så tråkigt att jag sovit bort hela dagen då jag började i tjugo i två.. Men iaf  så har jag varit lite med Emma och Johanna snackat lite skit med dem, riktiga flummisar båda två men på det positiva sättet..

Sen så blev det middag då  det blev Snittsel som satt som smäck i magen, sen så blev det choklad pudding till efterrätt och det var ännu godare har jag inte ätit på länge..

Men tänkte iaf säga God Natt för ikväll ska bara mysa upp mig framför tv:n, det är mina planer för kvällen. Och nu är det bara två veckor kvar till min 20års dag som jag längtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0