Scrub och en kopp Lusse te

Har läst lite bloggar oc nu går det ett rykte om att författaren Stepanie Meyer har skrivit en femte bok av Twilight och den heter nämligen Midnight sun och dem som älskar böckerna lika mycket som jag kommer nog li otroligt glada av att det kommer komma en femte bok, nu kommer Edward Cullens att vara huvudrollen i boken kommer om handla om hans liv innan Bella tydligen och jag kommer och vänta otåligt på att denna bok ska komma ut, vad otroligt roliga nyheter.

Just nu sitter jag iaf och kollar på Scrubs och innan dess så har jag diskat och lagat en otroligt god middag till mig och Emma det blev kräftstjärtar med paprika, champinjoner och gul lök i saffrans sås med pasta och det smakade mumma. Sen så har jag faktiskt inte gjort så mkt eller gjorde nyss en stor kopp med lusse te och myst ner mig..
Ikväll så är det Skorpion Kungen på tv den är faktistk bra enligt mig älskar sånna filmer..



Förresten skulle behöva lite tips jag letar efter ett Peace halsband, har dock bara hittat en ring och armband i silver som är otroligt fina, men om ni har några tips om vart jag kan hitta ett halsband i silver.

Otroligt fina smycken.

Kommentarer
Postat av: sofie

http://www.stepheniemeyer.com/midnightsun.html



DÄr kan du hitta en draft av boken. Författaren kommer inte skriva boken då den stals o lades ut på internet oklar, förklaring står om du klickar på länken!

2009-11-18 @ 17:45:17
URL: http://sofie89.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0