Säger God Natt för Ikväll

Nu har jag precis kommit in från en promenad med Milton som bara sprang runt som en liten galning då han är nyvaken också, han kommer aldrig att somna kanske runt ett tiden om han känner för det nu springer efter mamma som också precis kom hem.. Sen måste jag bara säga att jag gått runt hela dagen med ett irriterat öga sjukt jobbigt då det kliar som satan och det är satan inte bättre men ska tvätta ansiktet så kanske det blir bättre.

Vad  har jag gjort ikväll då? Jo jag har spelat Vilda affärer med Emma och jag vann *YES* hon vann igår så det är inte mer än rättvis men jag vann och hon är lite av en dålig förolare så in your face Emma.
Sen så lagade Emma mat åt oss och det satt bra i min mage..

Men jag tänkte iaf stänga av datan för ikväll och ta det lugnt, tänkte göra en hårinpackning innan jag lägger mig samt en rengöring för ansiktet och lägga på lite brun utan sol så man får en fin lite brunare hy, har inte  pengarna till att lägga mig ett solarium..

Sen måste jag säga att jag kollade lite på Glee och denna herre var inte så ful han heter
Cory  Monteith
och serien är faktiskt rätt så rolig den hade 500 miljoner tittare i Amerika första avsnittet..


God Natt


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Han va inte dum han ;)

2009-11-12 @ 22:47:18
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0