Redan lilllördag

Gud vad dagarna går fort ibland tänkte inte på att det redan var onsdag, men som sagt så är det ju lill-lördag då det flesta går ut känner att det skulle vara lite roligt och få gå ut och dansa loss lite, men har man inga pengar så som jag får man helt enkelt nöja sig med att sitta hemma som den sanna soffpotatis jag är men att mysa ihop sig med en kopp te framför tv..
Nu har jag iaf kollat på de nya avsnitten av The hills och City otroligt bra avsnitt och båda innehåller drama, men jag saknar ändå Lauren Conrad i serien nu känns det bara som att det är så mkt drama i varje avsnitt, tråkigt nog..

Ikväll så blir det att kolla på en film på tv4 guld en gammal goding som heter Titta han snackar, som är i mitt tycke rätt så underhållande och gullig. Men innan dess tänkte jag fixa iordning en kopp med te och göra en rengöring för ansiktet och använda lite brun utan sol i ansiktet så jag får lite färg i fejjan.

Vad gör ni en dag som denna då, kanske är påväg ut och dansa loss eller sitter ni och myser upp er hemma och ska kolla på något roligt på tv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0