Nu känner man sig fräsch och mätt

Ja nu har jag precis ätit en god lunch som pappa tillagade det blev biffar med potatis, borccoli och sås och skälvklart lingonsylt det enda jag kan säga är MUMMA.

Sen så har jag duschat och smörjt in mig med brun utan sol och jag känner mig så otroligt fräsch och snart blir det att glutta på Stygga flickors klubb och efter det så kommer jag att stå ett x antal timmar och stryka så att jag får mer ren tvätt och jag måste säga att jag verkligen älskar lukten av nytvättade kläder.

Nu sitter jag iaf här med ett glas mjölk och en snus och njuter, men snart så kommer jag att sätta mig i rörelse med att stryka, sen får vi väl se vad som händer efter det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0