Nu blir det bio premiär av New Moon

Nu sitter jag här i mitt rum ska strax hoppa in i badrummet och borsta tänderna och sen blir det att bädda sängen min..Sen så blir det att åka och se på världspremiären av New Moon och jag tycker det är så otroligt spännande, vi ska möta upp några kompisar vid tolv tiden sen vid halv ett börjar filmen så kommer sitta där helt indruknad i filmen som jag gjordeTwiligt var på världs premiären av den med.


Men nu måste jag kila så att jag och syrran kommer iväg i tid och så..
Sen blir det iaf att åka hem få i sig något i magen, sen ska jag och Emma dra till Johanna och kolla på Idol tror jag aja vi får se vad som händer ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0