No lines Just Me

God förmiddag på er allihopa, idag så mår jag prima ballerina känns som att jag äntligen har fått en skön nattsömn har sovit dåligt lite till och från om dagarna samt att jag förtjänade att få sova ut lite, men nog om det fick iaf i mig en god natt sömn.

Jag har iaf fått i mig en stadig frukost blev två fullkorns mackor med ägg och kaviar på med en stor kopp te och nu sitter jag här i min säng och kollar på How I met your mother, som faktiskt är en sjukt bra serie så ni som inte kollar på den ännu så borde ni börja kolla tycker jag..

Idag så ska jag skriva in min CV på datan och skicka till lite olika jobb tror jag, den kanske ska finslipas innan jag skickar det någonstans, sen ska jag även göra av mig med lite kläder då jag har alldelse för mycket i måna lådor sen har jag plagg hemma som jag inte längre kan ha..

Vad gör ni en  dag som denna då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0