Morgonstund har Guld i min

Jaha nu sitter ja här igen, är stolt att jag gick upp vid åtta tiden hämtade lille Milton som viftade glatt med svansen så vi tog oss en liten promenad, när vi kom in så blev det mat till både mig, Milton och Muffis. Min frukost blev faktiskt inte som den vanligtvis brukar vara utan det blev en Grape frukt och 5 skivor annans med te och godmorgon Juice inte så dåligt och rätt så gott och nyttigt med..


Just nu sitter jag iaf och kollar på Djurpolisen Huston, älskar verkligen sådana program, var nu när dem skulle hämtade hundar som vanvårades så hade en hund redan dött satt fast i stängslet, att människor kan plåga djur på detta sätt är helt otroligt och driver mig till vansinne, om en människa kan behandla djur på ett så pass dåligt sätt hur frisk är denna människa då om den inte kan se att djuret lider??
Sen så har jag lite egna åsikter om saker som djurägare eller rättare sagt till hundägare, det är så att det finns en lag  att man ska ha sin hund kopplad då folk kan vara rädda eller som jag ha en liten valp som blir rädd när en stor hund springer fram och ägaren går kanske 20 meter framför gör mig riktigt irriterad.. Om en person säger till att du ska koppla din hund så spelar det ingen roll vad du säger om den är snäll, den vill ändå inte hälsa. Det är så att hundar sänder ut signaler till varandra som vi inte vet så snälla respektera när man säger till att ni ska koppla era hundar för det handlar om att man måste respektera andras åsikter eller space..

Min Kära Lille Milton som nu är 3månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0