Lördag en rolig utekväll med tjejerna

Ja igår var jag som sagt ute, det började med att jag mötte upp Sofie i hornstull sen så gick vi hem till Louisa där det verkligen var jättefint tycker jag, riktigt mysigt då hon hade tänt en massa ljus och så drack vi lite vin sen så kom Alina också och vid tio så bar det av till Hotell Malmen vilket faktiskt var riktigt roligt.
Vem jobbade där som vakt då, jo Bobby från mammas pojkar vilket jag tyckte var lite roligt samt vissa andra också, efter tag så drog Louisa hem då hon skulle jobba idag. Sen kom iaf Sandra till oss och det var riktigt roligt, sen så var Sofie också tvugen att gå för att hinna med sin buss ut till värmdö och Alina drog också vidare hem.

Så tillslut så satt jag och Sandra kvar och jag kan bara säga att vi hade det riktig roligt mycket skratt och flummande, sen så stängde malmen så vi drog vidare till Medusa lite otippat men så var vi där dock var det lite tråkigt då allt folk var alldeles för fulla och inte fattar vinken. Så när klockan började närma sig tre så bar det av till Slussen där Sandra åkte hem till sig och jag åkte till liljeholmen fick vänta på min t-bana där och kom hem runt halv fyra tror jag.. Men det var en riktigt rolig Tjejkväll som måste göras om, och ja malmen var faktiskt ganska roligt och vara på där man kunde sitta och prata och ta en cider och lyssna på skön musik..

Jag ska lägga upp bilder senare måste  bara lägga in alla kort från min kamera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0