Living for the moment

Just nu så sitter jag och kollar på Paradise Hotel på deras parcermoni och vill verkligen inte att Stefan åker ut, han verkar ju vara en trevlig kille.

Sen har jag haft en litet gympass med Emma som jag sa igår att jag skulle göra och självklart så känns det som att jag har tränat både magen och i armarna..

Sen så har jag inte gjort så mycket mer faktiskt, men jag kommer nog gå att hämta mina nystryka kläder och lägga in i mina lådor, sen blir det att försöka gå i säng tidigt..

För imorgon blir det att gå på premiären av New Moon , vi lyckades få tag i biljetter vi är åtta personer som ska gå vid  medbogarplatsen vid halv tolv på dagen, kan knappt vänta på att få bänka mig på biografen och kolla på den efterlängtade filmen då jag läst alla böckerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0