Känner mig som en ny människa

Nu har jag precis hoppat ur duschen och körde lite ansikts peeling med  etc så känner mig som en helt ny männsika och nytvättat hår och en stor mysig morgonrock och kollar på Stygga flickors klubb som faktiskt är otroligt roligt..
Och nu börjar min hunger sätta igång kanske ska stoppa något i min kurrande mage så kan jag käka det pappa lagat lite senare så det blir en god och mer mättsam måltid till middag..


Sen så ringde Jossan och sa att våran vän Sara eventuellt skulle få tag i New Moon biljtter till premiären av filmen, vilket jag verkligen skulle gillar och biljetterna kom tydligen ut idag så hon är påväg och bokar till 8 personer och funkar det så kommer jag knappt kunna vänta till premiären, boken är grymt bra och trailern är sjukt bra plus en massa nya skådisar kan ju inte bli mkt bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0