Kaffet smakar som guld i mun

Nu har jag precis käkat en gemensam frukost med pappa och Emma då pappa inte börjar jobba förssen klockan tre så vi satt och snackade i köket om allt möjligt alltid lika kul och ha livliga diskussioner med dem två, sen så åt jag tre ägg och kaviar mackor och gud vad gott det var, jag blir sugen på sånna mackor lite till och från inte varje morgon men idag fick jag ett otroligt sug efter mackor med ägg och kaviar på..


Och nu sitter jag inne på mitt rum tycker det är så otroligt skönt här inne, så kollar jag lite på tv:n till och från och dricker en kopp Kaffe och det smakar så otroligt gott, har inte druckit kaffe på länge vet dock inte varför men så kände jag för en kopp nu och det sitter gott samt vill jag inte heller dricka för mkt Kaffe heller så kanske en koppp om dagen räcker på morgonen för att få en att bli pigg. Men det finns även koffein fritt kaffe som man kan dricka om man känner för det och jag tycker det smakar exakt likadant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0