Just keep holding on

Ja nu blev det som sagt ingen film som jag skrev, för jag följde med mamma till City Gross och köpte lite mat och sen så stötte jag på Emil som jag inte träffat på länge och det var otroligt roligt och träffa honom, sen så gick jag in på mitt gamla jobb Dressmann där Jossan stängde idag, men imorgon jobbar hon på dagiset så hon kommer sluta vid fyra..

Emil och jag i somras på pigan i Ljugarn

Sen när jag kom hem så satte jag mig och kollade på Mammas Pojkar och nu kollar jag på Inlåst sista avsnittet och det är ju så otroligt bra och måste säga att jag tycker att den har varit rätt gripande med deras förflutna och hur långt dem har kommit nu pga de gamla kriminella som väglett dem och funnits där för och dem och pratat. Det är dock synd att det är sista avsnittet, elr vad tycker ni?

Ikväll blir det att bara ta det lugnt och kolla på tv kanske blir det att ta mig en kopp te det som är min stora last i livet. Imorgon så åker mamma, pappa och Milton till vårat sommarställe på Gotland, vi har ett sommarställe på Ljugarn där vi tillbringar många veckor på sommaren...

God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0