It's friday Lovley

Nu sitter jag här med min data i mitt rum och har kollat på Idol och tycker det var riktig tråkigt att Rabhi åkte ur Idol, men samt så var ju Mariette bättre eller vad tycker ni?

Sen så sitter jag här mitt uppe i festen och tänkte blogga lite för snart så kommer jag dra till Harry Be James ett utav mina favorit ställen här i stockholm någon mer som tycker det?

ja hur har kvällen varit då jo jag lagade mat till syrran och mig det blev fläskfile i sås med potatisgratäng som blev otroligt gott med lite sallad vid sidan om. Sen så kom Sofie och Louisa och snackade och umgicks med oss och kollade på Idol med mig Emma, Jossan, Kalle och Thompa sen så åkte dem hem, tråkigt nog för jag ville ha dem med mig det är ju min bästa tuo och tillsammans blir vi en trio tjejor ;)


Och nu har jag druckit ett par glas vin och snart ska jag dra ut, vill bara önska er alla en himla trevlig fredag och hoppas ni har det lika roligt som jag har det ..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0