It's a good friday

Ja nu har jag hunnit komma hem och lagat middag till mig och syrran sedan blev det en diskning och en lite promenad med lek med Mitlon..

Men sen så måste jag bara säga att jag var ju som sagt och kollade på premiären av New Moon och gud vad bra den var tyckte jag var bättre än ettan och jag tycker att man blir mer sugen på Jacob nu, men iaf den är ett måste och se jag satt helt insjuken i filmen  vädligt bra och jag hade min förväntingar som New Moon slog, skulle kunna se den igen faktiskt.

Men nu sitter jag i mitt rum och målar naglarna ska snart sätta på mig lite smink och byta kläder sen bär det av till Johanna för att kolla på Idol och en eventuell utgång, har ju dock inte så mkt pengar men det kommer nog fungera iaf.

Ni får ha en sådan trevlig fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0