It's a clowdy day

God morgon på er alla. Ja idag har jag faktiskt den rätten till att säga God morgon då jag gick upp halv åtta för att ta Milton på morgon promenaden och har redan ätit frukost och kolllar nu på How I Met Your Mother  och det är alltid lka roligt ska köpa boxen om den finns när jag har pengar då..


Ja nu sitter jag inne i mitt rum och  väntar på att Djurpolisen i Phoenix som dessutom är sjukt bra, sen får vi se vad som händer mer idag. Vet iaf att det är jag som kommer att stå för matlagningen idag..

Förresten jag såg  ju Johan Falk filmern elr rättare sagt två stycken och båda två var riktigt bra dem var nästan bättre än Beck filmerna, det var mer aciton och mer intressanta och kolla på. Jag såg iaf 2:an och 3:an som jag stark rekomenaderar nästa vecka ska vi  köra en filmkväll igen och se de andra tre filmerna. Sen så är denna snyggingen med Joel Kinnaman en informatör som jobbar åt polisen med det riktigt tunga kriminella i filmerna.

Även känd från Tjenare Kungen, Snabba Casch, Hannah med H och Arn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0