Inlägg 400

Ja så har jag nu skrivit 400 inlägg och hoppas att det har varit roligt och läsa lite om min vardag och en massa annat.
Just nu så sitter jag och kollar på Scorpion King och tar det lugnt, förut satt jag och spelade lite spel med Emma eller rättare sagt vi spelade Vilda Affärer , men det är ju så sjukt roligt och nu var det tredje gången i rad man vinner inte så fel inte så fel.. Sen har man tagit hand om sin rena tvätt och vikt ner i lådorna så det är också gjort men allt är inte stryket så får ta och göra det imorgon kanske.

Ja som sagt så blir det nog att gå och lägga sig snart då jag ska upp tidigt imorgon tänkte hoppa in i duschen innan jag far iväg  till Arbetsförmedlingen så kommer väl att få gå upp runt 7-8 tiden där så skulle sitta fint med att lägga sig i god tid och få i sig 8 timmars sömn..

Sen så tror jag att det kommer bli en fika inne i Slussen med Sofie efter arbetsförmedlingen och snacka lite skit med henne, sen tänkte jag även kolla in Louisas nya lägenhet har ju inte varit där ännu och det är på tiden att jag åker dit på ett litet besök tycker jag..


Ja det sumerar min kväll vad jag har gjort hittills, hoppas alla ni haft en bra kväll.

Sen så vill jag önskar er alla en God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0