I'm goning to the Shower

Ja jag har faktiskt varit vaken sen klockan tolv men har legat i sängen tills nu sitter hära med min baksmälla hehe. Men det var iaf otroligt roligt igår åd vi först var hemma hos Johanna det var jag, Emma och Ninni så satt vi och kollade på Idol och dansa loss och snacka skit. Sen så bar det av till Medusa där vi hade det roligt gick runt och snackade sen så blev det lite dansande, men  sen så kände vi att det var dags att bege oss hemmåt men först ett stopp vid en korvkiosk sen bar det av hem och bums i säng..

Bilder kommer Senare!!!

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen o tvätta ur röklukten ur mitt hår, och hoppas attt jag piggnar til för idag ska jag o SOfie till Louisa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0