Idag mår jag som jag förtjänar

Ja nu har jag precis tryckt i mig en Mcdonald plus måltid som satt perfekt i för min bakis mage, men iaf ska inte klaga jag hade det riktigt roligt igår..


Kvällen började med att jag och Sandra möttes upp i slussen för att sen ta oss ut till Sofie ute i värmdö. När vi kom fram till Sofie så fixade vi oss iordning sen så blev det att dricka vin, lyssna på musik samt lagade vi middag det blev kyckling med ris och tzatziki. Sen så satt vi o tjattrade lyssna på en massa musik sen så kom Sofies lillebor hem med tre polare så dem satt med oss och drack, men vid runt nio tiden så drog vi in till slussen och gick till Medusa där vi hade riktigt roligt, sen kom syrran och höll oss sällskap men efter ett tag så ville vi dra vidare så vi drog till The Cave som var ett riktigt schyst dansställe som Emma rekomenderade, när vi kom in så blev vi insläppa i något privat fest dock och fick ett glas champange sen så drog vi där ifrån och ut mot dansgolvet och jäklar vad vi dansade..

Ska ladda upp bilder senare.

Nu ligger jag och kollar på family guy och tycker synd om mig själv, men får ta det när man festar hårt för en kväll, idag blir det bara att ligga kvar i sängen tror jag eller kanske gå ner till ICA och köpa cola samt lite saker till maten och gå ut med Milton. Men annars kommer det bli lugnt och kolla på filmer..

Kommentarer
Postat av: Anonym

frågestund i min blogg fråga vad du vill om allt som faller dig in!

kram kram <3

2009-11-01 @ 18:43:38
URL: http://annaagnessofia.blogg.se/
Postat av: Walentin

Hoho :)

2009-11-05 @ 00:14:12
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0