I see your face drop

Ja nu sitter jag här och tar det lugnt och funderar på att koka lite nudlar skulle faktiskt inte sitta så fel jag hör hur min mage kurrar, men väntar en stund till kanske..

Just nu sitter jag som sagt framför datan och har Milton sovandes vid fötterna den lille gulleplutten och lyssnar på lite musik otroligt skönt när jag är själv hemma uppskattar dem stunderna faktiskt, tycker det är otroligt viktigt med egen tid, något alla borde ha någon gång under veckan..

Ikväll så blir det lite festande det är aldrig fel tycker jag, det blir att föra hos en utav Marcus kompisar i Rotebro sen kommer vi att dra vidare till Harry Be James ett utav mina favorit ställen faktiskt firade min 18 och 19års dag där med alla vänner och har alltid lika roligt.. Sen så ska det bli så otroligt kul och får träffa pojken har saknat honom otroligt mkt, så ska bli trevligt och gå ut med honom och våra vänner.
Planen var ju först att vi skulle ta det lugnt men vi ändrade på det, jag hade först tänkt köra en vit helg innan jag fyller år vilket är nästa helg och jag håller redan på o smider planer med vad jag ska göra med min vänner det kommer iaf bli otroligt lyckat iaf..

Jag och älskling på nyårsafton vid tolvslaget. Älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0