Härlig mysiga Söndag

Ja idag så vaknad jag runt tio tiden och gick upp och gluttade på Tv hemma hos älsklingen medans han sov för jag hade hållt han vaken med min snarkning tydligen, men brukar snarka har så stora halsmandlar så sorry babe men jag kan inte rå för det..

Sen så ringde Syrran och sa att farmor och farfar ville bjuda på lunch och jag var så otroligt hungrig så väckte älsklingen vid halv tolv tiden och sa att jag var tvugen att åka hem för vi skulle äta lunch allihopa och jag vill ju umgås lite med farmor o farfar när dem är här och hälsar på sen så åkte vi iaf till skärholmen och åt i deras foodcourt för mig blev det bakpotatis med tonfiskröra med sallad vid sidan om som satt perfekt i min kurrande mage..

Nu är jag iaf återigen hemma och ska snart ta mig en liten fika och gick precis och hämtade en kopp te och senare idag så blir det att kolla på Fotboll med farfar och Emma det är kvaling för Djurgården så ska se om dem kommer åka ner elr inte, men som sagt jag hejar inte då Djurgården utan jag är en sann AIKare och blev så stolt för att vi tog hem guldet i år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0