God morgon God morgon

Jag måste säga att jag faktiskt är glad att jag är uppe så pass tidigt som jag är eller tidigt och tidigt, men det är iaf bättre än att sova bort dagen och vakna vid ett..

Men  nu sitter jag här med en kurrande mage och ska fixa lite frukost har jag tänkt mig med varm O'boy det låter inte så fel tycker jag. Ska vara hemma idag med för att vara riktigt 100% frisk sen blir det att träffa älsklingen imorgon vi har inte setts på jättelänge så saknar honom otroligt mycket..
Sen så blir det att fixa med lite rentvätt och städa mitt rum tycker jag har för mkt saker i rummet, vill att det ska vara snyggt och rent, sen blir det nog ett bad senare ikväll men det får vi helt enkelt se för jag börjar med frukosten och sen blir det bara att se vad dagen har planert mer för mig..

Ville också lägga upp dessa snygga bilder på J.B från The Hills


Men jag tycker nästan att han och Audrina skulle bli tillsammans igen, vad tycker ni?
Sen så hittade jag denna bild på J.B, Audrina och Lauren,  dem ser otroligt glada ut iaf.

Kommentarer
Postat av: Marica ☆ Rödebäck

Vilket fint namn du har :)

2009-11-26 @ 20:52:51
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0