glas med O'boy och One Three Hill

Först vill jag bara säga Grattis till Djurgården som fortfarande får spela kvar i Allsvenskan dem kvalade som sagt igår för att vara kvar i Allsvenskan det blev ju 3-0 mot asyriska. Men som sagt jag är en gnagare och mitt lag har redan vunnita Allsvenska guldet så det kan ju inte bli bättre för mitt lag, AIK i mitt hjärta.

Nu sitter jag iaf och kollar på OTH med ett glas O'boy som sagt och gud vad gott det är med O'boy var länge sedan jag drack, har inte hunnit göra så mycket idag förutom att ha vaknat, ätit frukost och nu glo på TV. Sen så har farmor och farfar redan åkte iväg mot Avesta, skulle inte sagt nej till att åkt med dem.



Idag kommer iaf mamma och pappa hem lite senare ikväll och dem kommer hem med lille Milton, sen så tror jag att jag ska börja skriva på ett CV som jag kan gå ut med imorgon kanske, Behöver verkligen ett jobb känner jag okar inte sitta hemma om dagarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0