Fredagens händelser

På fredag så var jag som sagt gick jag ut, vi började med att vara hos Micke där vi åt hamburgare o pommes och så blev det att dricka lite det var jag, Marcus, Micke, Mario, Dario och Benne som var hos Micke och vi hade det otroligt roligt.

Sen vid tio tiden så bar det iväg in mot stan där vi bollade lite fram och tillbaka om vart vi skulle sen så stod vi iaf i kön till Grodan och när vi väl kom in så kom inte Micke, Dario och Mario in så vi fick gå ut efter en kvart men då bestämde vi oss för att dra till Medusa inte så ovalnigt iaf, där mötte vi upp Emma, Helena,Jossan,Kalle och Kalles brosor och vi hade det riktigt roligt.
Sen när Medusa stängde så blev det att ta sig till Centralen för lite donken och sedan nattbussen hem, men när vi tar natt bussen hem så märker vi att den inte stannar i Sollentuna utan en bit därifrån så vi fick gå i en haltvimme för att komma hem i kylan och jag skakade som ett asplöv när vi kom in och sov med två täcken hahaha..
Men det var en otroligt lyckad kväll.

Lägger upp bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0