Förlåt för min dåliga uppdatering idag

förlåt har inte skritivt  på hela dagen , men jag vaknade iaf runt åtta imorse och kände mig si så där men nu verkar det som jag har förkyling sitter nämligen hära med ett stort täcke över mig, samt rining näsa och sedan så känner jag mig så otroligt seg i min kropp så är väl en förkylning som är påväg..


Men har som sagt inte gjort så mkt idag har lagat mat till familjen blev köttfärspaj med sallad och satan i gatan vad gott det var, sen så har jag köpt mig lite skvaller tidningar (Nu och Chich) och lite sjukling godis och snart blir det att göra en stor kopp te , tyvärr är mitt Lusse te slut så får ta något annat istället men det är okej..

Nej nu ska jag kolla på Scrubs och ta de lugnt men det blir nog ett inlägg lite senare ikväll, hoppas ni andra mår bättre än jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0